ثبت نام دوره فشرده آیلتس نوروز

کلاس فشرده آیلتس تهران

ثبت نام دوره فشرده آیلتس نوروز

۹ بازديد

خانه آیلتس sirielts
ثبت نام دوره فشرده آیلتس نوروز 1401

استاد بهنام علیپوری
 

دوره فشرده نکات آیلتس استاد علیپوری در عید

ظرفیت بسیار محدود
شماره تماس 09121256291

دوره فشرده آیلتس ، تدریس خصوصی آیلتس ، استاد بهنام علیپوری


 

تفاوت بین TESL ، TEFL و TESOL چیست؟

TESL مخفف (Teaching English as a Second Language) است و به تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم اشاره می کند. مدرک TESL در واقع مخصوص متقاضیانیست که قصد تدریس زبان انگلیسی را به کسانی دارند که انگلیسی زبان دومشان است.

TEFL مخفف (eaching English as a foreign language) است و منظور از آن آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی است. این مدرک مناسب کسانیست که می خواهند در کشورهایی که انگلیسی زبان نیستند تدریس کنند.آموزشگاه زبان ترکی استانبولی

TESOL (teaching English to speakers of other languages) نیز به معنای آموزش زبان انگلیسی به غیر انگلیسی زبانان است و یک دوره عمومی اشاره می کند که هم شامل دوره TESL می شود و هم TEFL.

برای تدریس ESL/EFL به چه مدرکی نیاز دارم؟

ESL مخفف English as a Second Language (انگلیسی به عنوان زبان دوم) است و به کسانی اشاره می کند که زبان انگلیسی را به عنوان زبان دومشان یاد می گیرند. مثلا اگر شما به کشوری مهاجرت کنید که مردمش به انگلیسی صحبت می کنند، شروع به یادگیری انگلیسی به عنوان زبان دوم خودتان می کنید تا بتوانید از طریق آن با بقیه ارتباط برقرار کنید. EFLنیز مخفف English as a Foreign Language (انگلیسی به عنوان زبان خارجی) است و به کسانی اشاره می کند که انگلیسی در کشورشان زبان اصلی یا غالب نیست. پس آن را به عنوان زبان خارجی یاد می گیرند نه زبان دوم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.